wtorek, 21 sierpnia 2012

Książkowo:)

Zaczęłam czytać nową książkę, ale relacje i wrażenia opiszę jak skończę..:)

Dziś chciałam napisać o autorze, po którego sięgnęłam dopiero teraz, mimo, że słyszałam o nim wiele pochlebnych opinii. Mianowicie mowa tu o Januszu Leonie Wiśniewskim. Z jego felietonami spotkałam się w miesięczniku "Pani". Bardzo lubiłam je czytać, ale do książek jakoś nie mogłam się przekonać. Moja niechęć nie wiedzieć czemu zaczęłam się od wielkiego hitu, jakim była "Samotność w sieci". O tyle jest to dziwne, że nie czytałam książki, widziałam tylko ekranizację. Książka, o której piszę nosi tytuł "Los powtórzony". Autor przedstawia historię pewnej rodziny, z naciskiem na historię jednych z braci. Ukazuję wybory, jakich człowiek musi dokonać i nie zawsze są one zgodne z naszymi oczekiwaniami, ale wymaga od nas tego życie.

"Los..." czyta się bardzo szybko, ale trzeba uważać, żeby nie przeoczyć sensu opowiadanych historii i przedstawianych w niej dylematów.

Polecam tą książkę z czystym sumieniem:). Już nie mogę się doczekać kolejnej książki tego autora.



3 komentarze:

  1. Czytałam i podzielam Twój zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się do tego pana zraziłam Samotnością w sieci. Filmu nie widziałam, książkę czytam od..hmm..3 lat? Chociaż czytam to za dużo powiedziane, nawet nie wiem, gdzie ona obecnie leży!
    Pozdrawiam :)
    PS.Trafiłam tu z bloga Kasi Michalak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja film widziałam, ale jakoś mnie nie zachwycił...
    Może jakaś inna książka tego autora będzie bardziej interesująca??:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń