niedziela, 26 sierpnia 2012

O tym i o tamtym..

W ciągu ostatniego tygodnia przeczytałam dwie książki. Mój mąż żartuję, że ja nie czytam tylko pochłaniam te książki. Nie wiem, może ma rację..:)

Ta pierwsza to książka Ewy Grocholskiej "Paryski spadek". Książka utrzymana jest w lekko kryminalistycznej aurze niewyjaśnionego samobójstwa pewnego francuskiego kloszarda, który cały swój dobytek przepisuje na pewne dwie Polki, zapoznane na jednej z paryskich ulic. Książka fajna, lekka i przyjemna, aczkolwiek ciężko było mi ją skończyć. Jednak uważam, że idealna na letnie popołudnie.

Druga książka jest o poważniejsze tematyce, mianowicie o życiu.. Wiem, wiem takich książek pełno, ale ta jest jakaś taka inna:). Otóż jest to książka Marii Nurowskiej "Innego życia nie będzie". Bardzo mądra i interesująca książka. Nie mogłam się od niej oderwać, czytając ją człowiek zastanawia się nad swoim życiem, bo jest to książka o życiu i o tym, jak łatwo można je przeżyć pomijając to co w nim najważniejsze..

To by było na tyle na temat książek :). Dziś zaczynam kolejną.. :P.

Ze spraw bieżących to nadal jesteśmy w dwupaku ja i moja córa. Mój mąż jutro idzie na dzień próbny do nowej pracy. Wcześniej pracował za granicą, ale z szefem problemy, pieniędzy płacić nie chciał, no i Maleństwo nam na świat za niedługo przyjdzie, chciałam żeby był przy mnie, bo wiem że będę Go bardzo potrzebować. Nie mówię tu nawet o pomocy przy dziecku, ale tak jak On to nikt mnie nie wspiera psychicznie. :) Życzę miłej niedzieli..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz