poniedziałek, 1 października 2012

Pozytywnie..

Mam bardzo grzeczne dziecko:), ale mimo to cały czas brakuje mi czasu... na czytanie moich ukochanych książek..:(

Nie wiem, kiedy w końcu zasiądę do książki, bo niby mogłabym wtedy , kiedy Julia  śpi, ale wtedy jest mnóstwo innych rzeczy do zrobienia..Miałam nadzieje, że może weekend to będzie ten czas na książkę, ale tatuś miał mnóstwo zajęć w domu i nie mógł zająć się córeczką.

Jeszcze przed porodem zaczęłam czytać "Annę Kareninę" no i nie mogę jej skończysz, a nie mogę się doczekać, kiedy zagłębię się w dalszy ciąg losów pięknej Anny...

Dziś byłyśmy już drugi raz na spacerku z Malutką i myślę, że czas zacząć się hartować, póki jeszcze nie ma mrozów.. Te spacery z dzieckiem dobrze na mnie wpływają:)

6 komentarzy:

  1. Malutka jest śliczna! ;** :) do zacałowania ;)
    z czasem się ładnie zorganizujesz i na wszystko czasu starczy :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na książkę to ją rzadko kiedy czas znajduje. Jak tylko nam chwilę wolną to wolę blogować lub spędzić ją z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z mężem spędzam tylko późne popołudnia i wieczory, bo w ciągu dnia pracuje do późna:((
    Moja Mała narazie długo śpi, więc mam nadzieje, że będę miała czas na wszystko..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dzieckiem tak jest ze potrzeba czasu, zeby sie zgrac ze wszystki, ja z poczatku tez nie mialam czasu wiele mimo ze maz mi strasznie pomagal, teraz czytam kiedy mala wieczorem juz spi a w dzien potrafie robic w domu wszystko przy niej ale uczylam sie tego dlugo. Moja corcia ma 905miesiaca juz wiec spokojnie nauczysz sie powoli wszystkiego i zorganizujesz sobie czas.
    jakbys potrzebowala rady pisz soczek1987@buziaczek.pl jesli chcesz zajrzec do mnie tez napisz na ten aders bo mam bloga na zaproszenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hartuj małą, jak tylko się da... Obecnie rodzice o tym zapominają, a przecież tak nietrudna i bardzo przyjemna czynność jak spacer, może okazać się najlepszą bronią przed chorobą... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety dziecko i obowiązki z nim związane oddalają człowiek od dotychczasowego życia.

    OdpowiedzUsuń