niedziela, 25 listopada 2012

Aktualności

Przepraszam, że tak dawno mnie nie było, ale czytam Was. Tylko nie mam czasu na notki...

Zaczęły się wielkie przygotowania do ślubu, tzn. wszystko załatwiam ja, bo K jest w Niemczech. A my z Julią szalejemy po sklepach, jutro jedziemy mierzyć moją suknię ślubną. Mam nadzieje, że moja mała będzie grzeczna.

Miałam iść dzisiaj na uczelnię, ale chyba nie pójdę... Moja teściowa dziś jedzie do domu i znów zostajemy same we dwie:(:(.  Z tego powodu dostałam małego doła..:(

19 komentarzy:

  1. wyslalam ci zaproszenie do bloga. dostalas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. K. wraca dopiero 15 grudnia. Mam nadzieję, że szybko, ale ciężko jest i smutno samej:(

      Usuń
  3. coś na temat samotności wiem mój mąż często wypływa w morze a już niedługo popłynie na prawie rok a ja sama z dwójka maluszków zostanę...

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też jest dzisiaj smutno ..też mam samotną niedzielę i nie mogę się doczekać jej końca.. przytulam

    OdpowiedzUsuń
  5. nic nie pokręcilas, to ten sam adres bloga, zmienilam troszkę szablon, nic wiecej. Mamy się w znajomych na lubie czytac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dacie radę! Ani się obrócisz i już wróci. Czas przy małym dziecku galopuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ale dla mnie i tak za wolno..

      Usuń
  7. Ojjj Kochana jesteś pierwszą osobą, która cierpi z powodu wyjazdu teściowej :P
    trzymaj się dzielnie :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie masz rację ale ja póki co bardzo dobrze się z nią dogaduje..:)

      Usuń
    2. haha dokladnie pierwszy raz slysze taka histore..ale nie ma co GRATULUJE i zycze aby relacje nigdy sie nie zmienily

      Usuń
    3. też bym tego sobie życzyła:)

      Usuń
  8. Pewnie ciężko jest samej, ale ważne, że jest, że możesz na niego czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieje ze suknia piekna i czekamy na zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie sukni w poprzednich postach jest:)
      a ja w sukni to pewnie dopiero po ślubie..

      Usuń
  10. Życzę Tobie aby czas do powrotu Twojego mężczyzny szybko zleciał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana my tutaj jestesmy z Toba:*:* ale wiadomo, ze to cos innego niz osoba w domu.. z ktora idzie pogadac na zywo.

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj Kochana pamiętaj jesteśmy z Tobą całym serduszkiem♥:*****

    OdpowiedzUsuń