środa, 7 listopada 2012

Nominacje

A więc tak do zabawy Liebster Blog zapraszam:
Klavell
Ana
A little princess
Szpilka22
Słodko Gorzka
Sysia
Ruda
Kręcona...
Agnieszka
MłodaMężatka
Felicita

I pytania:
1. Trzy rzeczy, które zawsze nosisz w torebce to:..
2.Kariera czy rodzina?
3.Trzy cechy idealnego faceta?
4.Czy wybaczyłabyś zdradę? Dlaczego tak/nie?
5.Bloguję bo..
6.Jeżeli mogłabyś zmienić miejsce zamieszkania to jakie miejsce na świecie wybrałabyś?
7.Twoja ulubiona książka?
8.Film w kinie czy w dvd w domu?
9.Za co lubisz siebie najbardziej?
10.Co zmieniłabyś w sobie?
11.Co zmieniłabyś w swoim mężu/chłopaku?

Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi:)

5 komentarzy:

  1. ja zapraszam do mnie i czekam na twoje odpowiedzi na moje pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję :) Czytałam odpowiedzi na różnych blogach i spodobała mi się ta zabawa, a tu proszę niespodzianka od Ciebie :)
    Miło poznać Cię odrobinę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ddzieki za nominacje ale raczej nie wezme udzialu bo nie mam kogo nominowac, wszyscy juz graja w to :)

    OdpowiedzUsuń