sobota, 26 stycznia 2013

Co nowego..

miało być o czymś innym, ale nad tamtym postem muszę pomyśleć nad nim.

A dziś napisze co u nas;-). Mąż mój nadal za granicą ale już za dwa tygodnie już będzie w domu. Mieliśmy kupować samochód, ale myślimy o mieszkaniu na kredyt, bo narazie mieszkamy u moich rodziców.

Wczoraj byłyśmy z Julia pobrać krew, bo robimy badania morfologii i mam nadzieję że w końcu będzie dobrze. Moja mała gwiazda była bardzo grzeczna i wogóle nie płakała, bo tym razem pobierali jej z paluszka a nie z ręki jak to dawniej bylo robione.
Myślę, że idą jej zęby;-) ale czy mam rację to się okaże no bo ja się na tym nie znam.

A u mnie na uczelni zaczęła się sesja i już jedno zaliczenie mam za sobą, na 5;-). Martwi mnie egzamin który mam  za tydzień- postępowanie sądowoadministracyjne. Dużo uczę się już przez tydzień, ale to raczej pamięciówka, a ja nie kubie kuc na pamięć, no i przy Julii nie jest to łatwe. I prawdopodobnie go nie zdam.

Narazie to tyle, może potem będzie coś więcej;-)

13 komentarzy:

  1. Zdasz zdasz trzymam kciuki:**

    OdpowiedzUsuń
  2. A co byś miała nie zdac :) Na pewno zdasz i to pewnie na kolejna 5;) Uwierz w siebie Kochana ;*
    Ja Cie podziwiam, że sama sobie dajesz pieknie rade z dzieckiem i do tego jeszcze studiujesz, nie narzekasz tylko bierzesz sie do dzieła ;)

    Mam nadzieje, ze szybciutko miną Ci te dwa tygodnie bez meza i bedziecie sie juz mogli cieszyc swoja obecnościa :):):**

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na egzaminie tak dla maluszków nie jest straszne pobieranie krwi

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zdasz zdasz i to pewnie na 5!!!:***
    ja też Cię podziwiam jesteś niesamowicie dzielna Kochana :****
    buziakuje Was bardzo mocno♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Grunt to pozytywne nastawienia :))
    Kodeks w rękę i dobra książka (pewnie wykładowcy) i NOTATKI!

    Niech moc będzie z Tobą :))

    NsNp!
    Szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdasz zdasz. Nawet jak nie wykujesz na pamięć to jeśli kilka razy przeczytasz to coś tam swoimi słowami powiesz :). Nie bądź tak źle nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :)
    A mieszkanie to marzenie i dla nas . Mam nadzieję, że obie niedługo będziemy mogły urządzać własne gniazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia na sesji i zdrówka dla małej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nareszcie cię znałazłam zagubiłaś mi się w linkach:) trzymam kciuki za sesję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie odnalazłaś:)

      Usuń