sobota, 13 kwietnia 2013

Obsesja..

Coraz częściej myślę o założeniu drugiego bloga, który będzie opisem moich pasji a konkretniej jednej, ogromnej, mianowice miałby on być poświęcony czytaniu i książkom. Ci którzy mnie czasem czytają wiedzą, że mam bzika na tym punkcie:).  Bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że wypożyczalnia, w której zawsze zaopatrywałam się w książki zostanie ponownie otwarta po remoncie, który trwał kilka miesięcy. Książki już zamówione i czekają, aż je odbiorę. W poniedziałek jadę specjalnie po to do Rzeszowa:). Nie wiem czy czytanie można nazwać obsesją, ale jeżeli tak to właśnie to jest moją.

Zauważyłam, że moje słownictwo i to jak piszę, nie rozwija się mimo tego, że tak dużo czytam. Postanowiłam więc popracować nad tym oraz nad sobą, w głównej mierze po to, żeby czuć zadowolenie z tego, że poświecam każdą wolną chwilę książkom i chciałabym widzieć, jakieś konkretne rezultaty swoich poczynań:).

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Z aktualności w moim życiu prywatnym można wymienić kilka zmian, jakie nadeszły w ostatnim tygodniu. Tak jak już wspomniałam we wcześniejszym poście, Mężulek pojechał już do pracy, natomiast w środę wrócili moi rodzice. Przyjechali na 6 tygodni, ale coś czuję, że to będą bardzo długie tygodnie. Istnieje między nami, jakiś niewyjaśniony konflikt, który bierze się  z podobieństwa naszych charakterów oraz tego, że ja czuję porażkę spowodowaną mieszkaniem u rodziców. Innym problemem w moim domu zawsze był alkohol, który ciągnie się za nami przez całe moje życie. Najpierw pił tata, który przez to był agresywny, później sytuacja zmieniła się w taką, gdzie zaczęła pić mama. Związane z tym problemy są między nami ogromną przeszkodą w porozumieniu się, ja już nawet nie staram się nic poprawić, bo ani prośba ani groźba nic nie zmienia.. Może kiedyś poświęcę temu osobną notkę. Muszę jednak przyznać, że  odkąd rodzice są mam więcej czasu dla siebie, bo pozostaje mi opieka nad córką. Domem zajmują się mama i tata.
Korzystamy z wiosny, która w końcu nas odwiedziła, często wychodzimy na spacery co bardzo podoba się mojej małej Księżniczce.

Więcej może będzie później, a narazie życzę miłego weekendu:)

11 komentarzy:

  1. Załóż koniecznie bloga książkowego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli masz ochotę pisać o czytaniu ;) Nie ma co się zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Założ koniecznie ja tez kocham książki więc chętnie i ja go poczytam moze fajne nowe tytuły podłapię do poczytania:**
    Co do Męża mysle ,że moze jak juz na stałe ciagle bedziecie razem ten konflikt zostanie zazegnany?dotrzecie sie trzymam mocno kciuki:**
    Kochana to ,że w domu były problemy z alkoholem ma na pewno wpływ bardzo na Ciebie i Twoje zycie ... Kochana kiedyś o syndromie DDA? jesli chcesz moge z Toba o tym porozmawiac jesli chcesz kiedys... trzymaj sie mocno Słoneczko buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Założ koniecznie ja tez kocham książki więc chętnie i ja go poczytam moze fajne nowe tytuły podłapię do poczytania:**
    Co do Męża mysle ,że moze jak juz na stałe ciagle bedziecie razem ten konflikt zostanie zazegnany?dotrzecie sie trzymam mocno kciuki:**
    Kochana to ,że w domu były problemy z alkoholem ma na pewno wpływ bardzo na Ciebie i Twoje zycie ... Kochana kiedyś o syndromie DDA? jesli chcesz moge z Toba o tym porozmawiac jesli chcesz kiedys... trzymaj sie mocno Słoneczko buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mężem jest super i wszystko dobrze się układa. O DDA słyszałam, nawet miałam zamiar spotkać się z terapeutą w tej sprawie, ale najpierw nie było mnie na to stać, a teraz po prostu nie mam na to czasu.

      Usuń
    2. Rozumiem Kochana... wiesz terapia bardzo pomaga przepracowac pewne rzeczy z dzieciństwa...jasne kochana rozumiem ,że cięzko z czasem ...może za jakiś czas uda Ci się wybrać??? buziaczki Słońce:***

      Usuń
  5. Tak tak jestem za takim blogiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli masz czas i ochotę to zakładaj :) Ja też chciałam mieć kilka tematycznych blogów ale niestety zabrakło czasu na ich systematyczność i tym sposobem zrobił się u mnie misz-masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli wystarczy ci na wszystko czasu to załóż bloga. Blogowanie super sprawa zresztą nie musze o tym mówić :). Poznasz więcej ludzi o wspólnych zainteresowaniach i w goóle a z rodzicami jakoś wytrzymasz. ^ tygodni jakos zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo fajnie mieć jakąś pasję, bo ja np nie mam żadnej nad czym bardzo ubolewam :)
    A drugi blog...czemu nie - taki tematyczny i na pewno dla wielu bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no tez kocham książki nie zawsze mam czas czytać czasami chce czytac to oprostu zasypiam ze zmęczenia...
    ech u mnie też jest konflikt z rodzicami spowodowany tym że mama ma własne zdanie i go broni chociażby nie było by to prawdą...

    OdpowiedzUsuń