środa, 12 czerwca 2013

Weź się za siebie.

Pod moim ostatnim postem pojawiły się komentarze od nowych czytelniczek, co bardzo mnie cieszy :). Chciałabym również mieć możliwość poczytania Waszych blogów, tak więc chętnie otrzymam adresy Waszych blogów, bądź zaproszenia, jeżeli na tyle darzycie mnie zaufanie, aby mi je wysłać:)
----------------------------------------------------------------


W niedziele mam egzamin, na który uczę się, w miarę możliwości już od tygodnia. Nie zmienia to faktu, że mam wrażenie większego braku informacji w temacie, aniżeli przed rozpoczęciem nauki. Zwątpiłam już, że pojmę o co chodzi w tych zagadnieniach. Nie rozumiem nawet tego co czytam, a rzadko się to zdarza.

Postanowiłam wyluzować i poświęcić jeden wieczór na zrobienie ściąg, bo zdać muszę, a nie widzę innego wyjścia z sytuacji. Wstyd mi, że się do tego przyznaje, bo nie ściągam na egzaminach dla zasady. Poszłam na studia po to, żeby się nauczyć, a nie żeby mieć "papierek". W życiu jednak jest tak, że nie wszystko jesteśmy w stanie pojąć lub zrozumieć i ja sama zaczynam to sobie w ten sposób tłumaczyć. Zaczęłam też pisać pracę zaliczeniową na tematy dotyczące banków i Giełdy Papierów Wartościowych. Tu też wielka improwizacja, nie znam się za specjalnie na tych instytucjach, a mamy wyrazić własną opinię, więc żeby mieć własne zdanie w jakimś temacie trzeba je sobie wyrobić.

Byłam w końcu dziś u lekarza. Nie mogę patrzeć na siebie w lustrze i postanowiłam coś z tym zrobić. A przynajmniej coś zacząć. Ustabilizowałam swoją dietę i staram się jeść pięć razy dziennie, mniej więcej o stałych porach. Dostałam zlecenie zrobienia jedenastu różnych badań, także w przyszłym tygodniu może coś już się wyjaśni.

---------------------------------------------------------------
W kolejnych postach zamieszczę zdjęcia z moich zakupów:). Postanowiłam wzorem innych blogów rozpocząć Projekt DENKO, ale nie wiem jak to wyjdzie i czy będę miała ochotę dalej go prowadzić, więc nie nastawiajcie się na nic specjalnego:)

6 komentarzy:

  1. Robienie ściąg, to też nauka :) W końcu jest to powtarzanie materiałów. Nam kazali nawet robić ściągi. Nie pozwalali ich używać na egzaminach, ale kazali nam je robić ;) Szczególnie na licencjacie narobiłam się tych ściąg. Medyczne studia wymagają dużej wiedzy ;p

    Powodzenia z doprowadzaniem siebie do porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. daj znać jak powychodziły badania. Super, że w końcu się wybrałaś do tego lekarza ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja zapraszam do nas


    http://krystianek-autyzm.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam serdecznie "

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, ze wkoncu sie zmobilizowalas i wybralas sie do lekarza, porobisz badania i wkonc bezdiesz wiedziec co sie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. projekt denko fajna rzecz szczególnie że mam kilka produktów które mnie uczuliły może się skuszę by też u siebie to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze czuć się ze sobą dobrze więc jeśli Ci coś w sobie nie pasuje to trzymam kciuki za motywację by to zmienić :*

    OdpowiedzUsuń