wtorek, 22 października 2013

Parentingowy

Internet ciągle mnie zadziwia. Wiem, że dla wielu to zło, ale jeżeli ktoś umie  wykorzystać zasoby, jakie się tu znajdują zdanie ma odmienne. Otóż właśnie znalazłam kilka blogów, dokładniej to blogi parentingowe. Jestem nimi oczarowana, czytam jak ci zwykli ludzie piszą o swoim zwykłym życiu, o rodzicielstwie, dzieciach i wszystkim co tylko się da. I czuję się lepiej, w końcu czuję, że nie jestem osamotniona w wielu przekonaniach. Są ludzie, którzy chcą być świadomymi rodzicami, kochającymi, wspierającymi, ale nie zapominają w tym wszystkim o sobie. A teraz zrobię małą reklamę, bo warto:
Tekstualna
Tatowy
Caribu
Basia
Hafija

3 komentarze:

  1. Też ich czytam i jestem nimi oczarowana:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak ja:) Żałuje, że nie spotkałam się z tymi blogami na początku mojej ciąży..

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatowy i tekstualna czytamy i uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń