czwartek, 9 stycznia 2014

Co nowego u Nas:)

 Witam Was po długiej nieobecności :). Przyczyną jest między innymi miejsce przedstawione na zdjęciu powyżej. Zamek znajduje się w Aschaffenburg  i jest piękny, zapiera dech w piersiach. Znalazłam się tam za sprawą mojego Męża, będziemy mieszkać w miejscowości obok tego prześlicznego miasta. Lubie ten typ architektury, jaka występuję w mieście.




 Kupujemy akcesoria do mieszkania i w zasadzie mam z tych zakupów tylko tyle fotek, bo za późno się zorientowałam :P.
A tu kosmetycznie : i zaczynając od góry- moje nowe zakupy:

Żel peeling kawowy gruboziarnisty PERFECTA- mój pierwszy produkt tego typu.
Żel do mycia twarzy z Lirene- narazie jestem bardzo zadowolona.
Balsam do kąpieli z olejem sezamowym LUKSJA- kupiłam go z jakąś gazetą, w której był dodatkiem za 3zł!:)
Żel do higieny intymnej z Ziaja - to mój zdecydowany ulubieniec od dłuższego czasu.

Na kolejnym zdjęciu kosmetyki do pielęgnacji twarzy, które zaleciła mi moja panie dermatolog ze względu na przypadłość jaka mnie męczy: trądzik późny.

A dziś zakupiłam sobie produkt do paznokci z Golden Rose ALL IN ONE, jest to top coat, który pełni również funkcję bazy pod lakier.
Postanowiłam wypróbować nowy produkt do włosów: odżywka bez spłukiwania w spray'u Schauma. Wcześniej stosowałam odżywkę również z tej serii, tylko do rozdwojonych końcówek.

Ostatnie kosmetyki zakupiłam z myślą o Julii:
Krem ochronny do twarzy dla dzieci Babydream z Rossmana.
Płyn do kąpieli Tesco Baby.
Niestety nie mogę podać cen ponieważ nie mam paragonów, pogubiłam :P

2 komentarze: