sobota, 11 stycznia 2014

Nowe mieszkanie

Już za dwa miesiące zamierzamy przenieść się z całą rodzinką do Niemiec. Mieszkanie już wynajęte i K robi tam porządki oraz mały remoncik. Na ostatnim weekendzie byłam z K właśnie tam i wspólnie malowaliśmy "nasze" ściany. Na początku miałam mieszane uczucia wyjazdu do innego kraju itd., ale zmienia się to im częściej tam jestem i poznaję to nowe dla mnie i Julii miejsce.

Niedernberg to mała miejscowość oddalona o 35 km od Frankfurtu nad Menem. Czasem żartuje, że to taka typowa niemiecka "wieś", jest tam ślicznie, mnóstwo miejsc do spacerowania, wiem, że jest tam też jakieś piękne jeziorko, nad którym nie byłam jeszcze, ale wiem że na pewno to nadrobimy:). Już we trójkę.

Czasem chciałabym umieć przenieść się w czasie o rok i zobaczyć jak to będzie , jak wtedy będzie wyglądać nasze życie. Czekam na to co przyniesie nam los.

A tu poniżej odrobinka naszego mieszkania:



Na dwóch pierwszych zdjęciach nasz pokój dzienny:). Trzecie zdjęcie to jadalnia, a ostatnie to kuchnia.
W kuchni nie wszystko zostaje- znika zmywarka, zegar i czarne półeczki na ścianie, reszta chyba zostaje.
Wiem, że te zdjęcia to nie wiele, ale napiszcie co myślicie??:)

13 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba. Choć w kuchni jak dla mnie za dużo drobiazgów w około :) Ja wolę mieć wszystko pochowane. Ciekawa jestem efektu końcowego jak już będziecie mieć mebelki. Niesamowite jak wszystko się zmienia :) Cieszę się, że zdecydowałaś się jechać do męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama jestem ciekawa i napewno będzie dużo zdjęć jak już wszystko będzie gotowe.
      Myślę, że dobrze robię że tam jadę:)

      Usuń
  2. wydaje się małe to mieszkanko...ale przytulne :)
    Jak kiedyś będę jechać do Pl samochodem to wstąpie na kawę bo akurat przejeżdża się blisko Frankfurtu :))
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mieszkanie na poddaszu to może przez to wydaję się małe, ale jest tam ponad 70 metrów i nie dodałam jeszcze zdjęć dwóch pokoi, łazienki i spiżarki i małej garderoby:P, nie mam fotek więcej i teraz żałuje.
      A na kawkę jak najbardziej zapraszam :):)

      Usuń
  3. Ladne to mieszkanko choc nie przepadam za mieszkaniami na poddaszu, ze wzgledu na skosy. ale widac ze czyste i zadbane. Niech sei Wam dobrze mieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie przepadam za takimi mieszkaniami, ale to było w super cenie za wynajem i K ma nie daleko do pracy, bo zaraz obok.

      Usuń
  4. Fajne to mieszkanko. Na pewno będzie inaczej jak będą już wszystkie meble. No i jestem ciekawa jak wyglądają pozostałe pokoje. Bardzo dobra decyzja, że wyjeżdzasz do K. Rodzina musi być razem i wtedy na pewno będzie się lepiej układać między Wami.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne mieszkanko, takie przytulne sie wydaje, czekam na wiecej fotek jak juz tam ebdziecie mieszkac :)
    A jakby z czasem wam sie zle mieszkalo zawsze mozna zmieni na cos innego choc mieszkanko ladnie sie prezentuje, my tez na gorze mamy skosy ale bardzo malutkie.
    Mam nadzieje, ze uda nam sie spotkac jak juz bedziecie mieszkac wszytscy tam i jak ja odwiedze naszych znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oby Wam się dobrze mieszkało ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytulne mieszkanko Kochana :))
    Oby Wam sie tam dobrze mieszkalo :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieważne gdzie-byle razem:) pięknie je urządzisz;)

    OdpowiedzUsuń