niedziela, 12 stycznia 2014

Sesja?

I koniec sielanki, czas brać się do pracy, a konkretniej do nauki. Zostało mi jeszcze parę przedmiotów do zaliczenia na uczelni i napisanie pracy mgr. Tak właśnie!! Jeszcze nawet nie zaczęłam pisać, a czasu coraz mniej. Mam już plan i muszę go teraz rozpisać w czasie. Wyznaczyłam sobie termin ostateczny do końca stycznia. Chcę wykorzystać czas, w którym moi rodzice są w Polsce, bo póki mam ich na miejscu to mam darmową nianię :).
Zaczęłam czytać fajnego bloga, który dał mi kopa i aż buzia sama się uśmiecha :)-Paulinka i Sylwia

Czas w końcu zacząć patrzeć na świat przez kolorowe okulary:)). Rok 2014 będzie moim rokiem optymizmu :):D

6 komentarzy:

  1. trzymam kciuki dasz radę powodzenia mocno kibicuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dobrze jest wiedzieć, że ktoś we mnie wierzy:))

      Usuń
  2. Motywacji dużo dla Ciebie Kochana Moja :*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje moja Gwiazdeczko:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak trzymać Bejbe :) Rok 2014 na pewno będzie pełen optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia!
    http://szalenstwo-geniuszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń