czwartek, 15 maja 2014

Samotny wypad

Dziś moja córcia została sama w żłobki, więc wykorzystałam te trzy godzinki wolego dla siebie i udałam się na zakupy do DM i Rossmana...
Już dawno nie byłam na takich spokojnych zakupach bez dziecka. Muszę przyznać, że jest to relaksujące.

 Schwarzkopf- Gliss Kur - odżywka do włosów suchych i zniszczonych, dwufazowa. W składzie znajduje się eliksir odżywczy, który ma za zadanie odżywić i ułatwić rozczesywanie. Jeszcze jej nie stosowałam, więc nic nie mogę więcej powiedzieć.
Babydream fur mama Pflegeol - osławiona przez YT i blogi oliwka do ciała. Dotychczas używałam oliwki z Hipp, jednak postanowiłam sprawdzić ten kosmetyk.
Balea Soft-Ol Balsam - uwielbiam ten kosmetyk! Używałam go już kilka razy, jednak to opakowanie zakupiłam dla mojej mamy. Jest tani, super się wchłania i bardzo lubię jego zapach. Aktualnie testuje balsam z Rossmana Isana Med Urea, jednak już teraz wiem, że moim ulubieńcem pozostanie ten z Balea.
Balea Maseczki do twarzy - postanowiłam częściej używać maseczki, żeby moja skóra twarzy była dobrze nawilżona i oczyszczona.

A Wy macie jakieś ulubione kosmetyki? Coś co można polecić?

5 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki balea! Szkoda, że w Polsce nie są dostępne :( na szczęście bratowa mi je przywozi z de. Daj znać jak się sprawdzi oliwka, bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, na pewno zrobię projekt denko jak zużyję kosmetyki:)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam peeling cukrowy z Joanny :) To chyba mój ulubiony kosmetyk. Kiedyś korzystałam z peelingu solnego o zapachu waniliowym, ale nie polecam go na "świeżo" ogolone nogi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tej oliwki dla kobiet w ciąży (bo chyba to jest na zdjęciu?). Rozstępy i tak mi wyszły dlatego jestem zdania, że jak ma się kiepksie geny to i rzadne cuda nie pomogą :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiscie nie przepadam za oliwkami, nawet gdy Amelka malutka byla jakos oliwki do mnie nie przemawialy, a mialam kilka probek przeroznych firmy z De podostawalam od mojej gin, w szpitalu i kilka probek pokupowalam i jednak to nie dla mnie a i dla Ami mi oliwki nie odpowiadaly wiec my wybieralysmy kremy/balsamy nawilzajace skore dziecka i mamy, ale wiadmo kazda skora jest inna i kazdy lubi cos innego :)

    Maseczki sa swietne moj domowy zapas sie konczy wiec pewnie niebawem znow sie wybiore na zakupy i sa naprawde fajne widze po nich roznice w skorze twarzy i tez kupuje te z Balea czasem na probe jakas inna ale Balea jest najlespza a i wybor spory :)

    OdpowiedzUsuń