czwartek, 2 października 2014

Blokada

   Oj brak mi systematyczności w pisaniu bloga, brak... No cóż, dzieje się dużo i doba to za mało, żeby ze wszystkim zdążyć, a może ktoś z Was ma jakiś pomysł, jak wprowadzić więcej mnie na blogu?

   Jestem i czytam wszystkie blogi, które mam zapisane, ale czasem myślę, że ja chyba nie mam już nic ciekawego do powiedzenia.
    Aktualnie chodzę na intensywny kurs j. niemieckiego, mam mnóstwo nauki w domu i po prostu pochłania to mnóstwo mojej energii. Szukam teraz sposobu na złamanie blokady, jaka towarzyszy mi w rozmowie w tym języku. Normalnie wstydzę się wydusić z siebie słowo, najczęściej, gdy mam rozmawiać z rodowitym Niemcem. Strach mnie paraliżuje, to okropne. Dziś rozmawiałam o tym z moją nauczycielką i obiecała mi, że ona się tym zajmie, wiem, że muszę podwójnie przyłożyć się do nauki, ale ufam tej kobiecie i mam nadzieję, że mi pomoże.

     Ubolewam również nad tym, że nie mam czasu dla moich książek i chyba muszę zacząć czytać po niemiecku (!), żeby połączyć pożyteczne z przyjemnym....



2 komentarze:

  1. Ja uważam że ty wciąż za dużo od siebie wymagasz... Odpuść trochę bo się zajedziesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonce popieram Madlin odpuśc trochę.
    Buziaki :* ♥

    OdpowiedzUsuń