piątek, 30 stycznia 2015

"Chcieć to móc, móc to chcieć"

Mam już wszystko zaplanowane i rozpisane, chcę zmienić parę rzeczy na blogu i zaczynam nad tym pracować. Nie będzie to profesjonalna strona, bo nie jestem w tej dziedzinie profesjonalistą, ale postanowiłam, że będzie to moja część w sieci. 

Mój blog zostanie podzielony na cztery kategorie:

  • po mojemu: tutaj znajdą się moje opinie i zdanie na różnego rodzaju tematy związane z codziennością i rodzicielstwem;
  • pysznie: jak sama nazwa wskazuje będzie to mój kącik kulinarny, w którym zamieszczać będę przepisy, z których korzystam oraz dania, które robię często i bardzo je lubię;
  • domowo: ta kategoria to dom i związane z nim tematy dotyczące organizacji czasu lub jej próby, zamierzam zamieszczać tutaj to co znajdę w sieci i uznam za pomocne:
  • moje ulubione: czyli jak nazwa mówi to co lubię najbardziej i daje mi ogromną satysfakcję i przyjemność. Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą, że są to książki, kosmetyki i minimalistyczna biżuteria,
czyli wszystko czego dotyczy życie nowoczesnej kury domowej :).


Zastanawiam się nad zablokowaniem wcześniejszych postów, ale jestem do nich bardzo przywiązana i wiele o mnie mówią. Jeszcze nie zdecydowałam co z tym zrobię.


Korzystając z przymusowego urlopu od moich zajęć językowych, gdyż moja córeczka choruje, spędzamy czas wspólnie w domu i mam chwilę, żeby pomyśleć co dalej z tą stroną. 

Od bardzo dawna zaczytuję się w wielu blogach i stronach internetowych, charakteryzują się różnorodnością, znajdzie się tu coś o rodzicielstwie, o życiu, minimalizmie, kuchni, kosmetykach i oczywiście o moich ukochanych książkach. 

Zależy mi na tym, żeby zebrać to wszystko w jednym miejscu, w moim kawałku sieci. Nie wiem jeszcze, jak będzie wyglądało to w praktyce, ale jestem pełna zapału i bardzo chcę. A jak to ktoś kiedyś powiedział: "Chcieć to móc, móc to chcieć." 

Moje dotychczasowe życie pokazało, że owszem ta dewiza jest jak najbardziej prawdziwa. Moja codzienna praca nad sobą i nad zmianą swojego poglądu na życie, które w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy uległo znacznej zmianie. 

Dziś szukam inspiracji dla siebie w swoim codziennym życiu, poprzez obserwację ludzi i ich zachowań oraz tego, jak ja jestem odbierana w społeczeństwie, w którym akurat przyszło mi żyć. 

Chciałabym również poznać tajemnicę miłości do samej siebie, jak zaakceptować siebie i pokochać siebie takim jakim się jest. 

Proszę więc o cierpliwość i odrobinę czasu na podrasowanie mojego bloga. Za wszelkie sugestie i pomysły będę bardzo wdzięczna.

Życzę miłego dnia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz