wtorek, 27 stycznia 2015

Nie tylko słowa

Niestety systematyczność u mnie nadal kuleje, ale piszę i jestem ;)

Macierzyństwo to dla mnie nie tylko słowa. To mnóstwo gestów i uśmiechów, przekazujących miłość moją do mojej dziewczynki, ale to też małe rączki zawieszone na szyi i sepleniąca Niunia "Mama ocham Cię" :).

Nie tylko słowa... to troska w oczach męża po nieprzespanej nocy, spędzonej nad kaszlącym i gorączkującym dzieckiem. Uśmiech na widok ulubionej pomidorowej i przytulenie mówiące wszystko... Kocham...

Patrząc na dzisiejszy świat, myślę, że ludzie powinni swoje uczucia wyrażać gestami, bo wtedy nawet te złe gesty czy uczucia, stają się słabsze poprzez czas jaki musi upłynąć, do wykonania jakiegokolwiek ruchu.


2 komentarze:

  1. Gesty znaczą więcej i wyrażają więcej niż słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinna być równowaga między słowami i gestami. Słowa bez gestów niewiele znaczą, a gesty bez słów są jakieś niepełne :)

    OdpowiedzUsuń