poniedziałek, 29 czerwca 2015

REFLEKSJA

Mam głowę pełną marzeń, ciągle chcę czegoś nowego... Od życia... od siebie... od Męża... od dziecka...

Co mi to daje?

A no nic, prócz irytacji i zniecierpliwienia i złości na wszystkich wokół, a najbardziej na siebie.

Że nie mam pomysłu na siebie, że nie potrafię zarabiać pasją na siebie i rodzinę. Ta ciągła niewiedza i pytania: "Co powinnam robić w życiu?", chociaż już w wieku 26 lat chyba powinnam na to pytanie odpowiedź znać.

Nasuwa mi się ciągle myśl, że jeszcze nie znalazłam "swojego" miejsca na ziemi, swojego celu i radości. A potem myślę o mojej córeczce i o tym, że chcę jej tak wiele dać, chce żeby umiała czerpać radość z życia  i cieszyć się drobnostkami. Ale jak to zrobić jak sama tego nie umiem?

A może umiem,  a nie widzę.. Po prostu..

4 komentarze:

  1. Wydaje mi sie ze za duzo od siebie wymagasz ...
    Wciaz na cos czekasz , chcialabys zeby wszystko bylo po " ksiazkowemu" i to prowadzi Cie do zguby...
    Niechce sie wymadrzac ale skoro napisalas na blogu to znaczy ze oczekujesz jakiejs rady albo pomyslu dlatego postanowilam napisac co nieco.
    Przykro mi bardzo ze czujesz sie zagubiona ale to od Ciebie zalezy zeby przestac tak sie czuc .
    Szczescie nie przydarza sie kiedys.
    Szczescie To terazniejszosc.
    Jesli ciagle czekasz az cos sie stanie to zycie Cie omija ,a to nie jest szczescie.
    Takie slowa uslyszalam ostatnio w filmie i sama zastanawialam sie nad ich sensem.
    Jak wiesz ja tez na " cos" czekalam.
    Bardzo czekalam, kazdego dnia myslalam .
    Ale odpuscilam bo czulam sie jakbym stala w miejscu.
    Absolutnie nic mnie nie cieszylo, nic nie planowalam , wszystkiego sobie odmawialam.
    Smutek malowany na twarzy.
    A teraz ?
    Teraz robie swoje 😜 a z zycia czerpie co sie da i probuje wszystkiego.
    Tobie tez zaczne robic wszystko co sprawia Ci przyjemnosc i przestac zastanawiac sie jakby to bylo gdyby ...
    Nie mysl nie analizuj tylko zyj 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdanie to sobie chyba na czole wytatuuje :)

      Usuń
  2. Oj Róża, Róża. Posłuchaj Gwiazdeczki, bo dobrze mówi. Ciesz się chwilą a nie biegaj za czymś czego nie ma!

    OdpowiedzUsuń